Safadarán, Majid, dir.Pastor Barcellos, MabelUniversidad de Piura. Facultad de Ciencias de la Educación2013-01-042013-01-042012-09-282012Pastor, M. (2012). Second language acquisition enhanced students at bilingual elementary school in north Carolina. Tesis para optar el título de Magister en Educación con mención en Enseñanza del Idioma Inglés como Lengua Extranjera, Facultad de Ciencias de la Educación, Universidad de Piura, Piura, Perú.https://hdl.handle.net/11042/1422Texto: Introduction. Chap. I: Investigation outlines. Chap. II: Theoretical framework. Chap. III: Metodology of the investigation. Cap. IV: Conclusions, suggestions and recommendations for further research. Bibliography. Anexos.application/pdfspainfo:eu-repo/semantics/openAccessInglés (Lengua) -- Estudio y enseñanza (Educación primaria) -- Tesis inéditasAdquisición de segundo lenguaje -- Educación primaria -- Tesis inéditas372.651Second language acquisition enhanced students at bilingual elementary school in north Carolinainfo:eu-repo/semantics/masterThesisCreative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Perú